Ik heb hem van februari tot ongeveer maart verzorgd.
Voordat ik hem verzorgde, stond hij in Heerlen met een voskleurige mini-shetlander. Hij is hier wegggehaald, en verhuisd naar manege "Ten Eijsden", omdat hij werd verwaarloosd en waarschijnlijk ook mishandeld.
Ik mocht "Turkie" (zo heette hij op de manege) verzorgen, het was de bedoeling dat hij rustiger en betrouwbaarder zou worden, zodat hij in de lessen kon meelopen. Turkie was nl. erg bang, hij trapte, beet en was erg onrustig.
Toen ik hem verzorgde ging hij me steeds meer vertrouwen en was het een schat, die altijd naar me hinnikte. Helaas bleef hij naar andere mensen onbetrouwbaar en omdat de manege-eigenaar dit gevaarlijk vond, met al die kinderen, moest hij verkocht worden.
Ik had hem heel graag zelf willen kopen, maar dit ging niet i.v.m. mijn studie en de stallingskosten. Daarom had ik gevraagd of ik een nieuw adres voor hem mocht zoeken, zodat ik ervoor kon zorgen dat hij goed terecht kwam. Dit mocht, maar helaas kreeg ik hier niet de kans voor
. Ik kwam een dag later op de manege en toen was hij meegenomen door een Belgische handelaar.Ik zou heel graag willen weten of deze pony nog leeft. Zijn stokmaat was ongeveer 1,40 m. en hij was ongeveer tussen de 8 en 12 jaar oud. Ik zou het ontzettend fijn vinden als iemand me kan vertellen hou het met hem gaat...
Een paar foto`s van hem:

. Ik hoop zó dat ik hem vind...
. Heb je misschien een foto van Polly? Ben benieuwd hoe hij eruit ziet
..