Marit heeft er voor het eerst iemand afgebokt.
Het probleem was alleen dat ze er uit naaide en gewoon niet meer te stoppen was. Ze is het park door geraced dat is een lang eind, daar is ze gevallen en nog een stuk de weg over gerend. Ik was helemaal in paniek, met het meisje wat eraf viel was niets gelukkig dus meteen achter dat beest aan. Uiteindelijk heb ik m gevonden.
Hoe het gebeurde? we waren aan de longe aan het stappen en halt houden. om alvast die beginselen van het rijden aan te leren.(dit was niet de eerste keer dat we dat deden) Ze maakte een bok en meteen nog een. Het meisje viel eraf en viel op het longeertouw waardoor die bij mij uit mn handen glipte. Ze probeerde hem nog te pakken maar kon m ook niet vasthouden.
Ze rende een stukje en het leek erop dat ze stil ging staan maar ineens gaat ze ervandoor....
zonder aanleiding ze schrok niet ofzo je zag haar kijken van vrijheid!!!!! Waarschijnlijk is ze gestopt met rennen nadat ze viel.Ik ben nog nooit zo geschrokken. Nou meppen heeft ze gekregen!! en hard.
pff het had veel erger kunne aflopen natuurlijk dus ik ben erg blij. Ze had ook de woonwijk in gerent kunnen zijn ofzo. Maar nu ben ik dus bang dat ze het nog een keer gaat doen. nu heeft ze ervan geproefd!
Dus mijn vraag aan jullie wat te doen als ze gaat bokken/ eruit naait?
En hoe straffen jullie bij zoiets?
We hebben alleen beschikkingtot een open bak. Waarbij alleen twee touwen de uitgang blokkeren. Maar omdat het niet mijn bak is kan ik er verder ook niets mee doen.
In de wei is ook geen optie daar is het te glad en modderig.

heb goed mn huiswerk gedaan