Misschien beetje rare vraag, maar zou ik de antiklit spray die ik voor mijn eigen haar gebruik, ook voor de staart van mijn paard kunnen gebruiken? Of kan ik dit beter niet doen vanwege bepaalde ingredienten ofzo??
Alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyloverrr schreef:ik ben hier ook benieuwd naar , uiteindelijk heb ik het niet gedaan ivm
geurstoffen ed. dus de rotzooi die erin zit , en een alergische reactie daar sta ik niet op te wachten.
essie23 schreef:jeetje wat een goed idee ik wist niet eens dat de action dat verkocht!
kaylee0818 schreef:Nou morgen maar eens naar de action gaan dus! En ik ben dol op perzik dus dat komt goed uit! En ik denk met die van garnier dat er juist vuil aan blijft plakken, aangezien je aangeeft dat je eigen haar er ook vet van wordt
funnyhorses schreef:essie23 schreef:jeetje wat een goed idee ik wist niet eens dat de action dat verkocht!
Bedoel je de serum?
Die is idd echt super fijn,is een pompflesje doe je oneindig lang mee!!!
2 pompjes is voldoende om een dikke staart klitvrij te krijgen én de haren blijven een hele lange tijd mooi en vuilafstotend.![]()
Probeer maar eens,ik smeer het ook op mijn pluizige kop hahaha dan zit mn haar tenminste mooi glad in combi met schuimversteviger hihi