Gezocht: Iemand met een stal van Bedaf omgeving Ede/Lunteren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

francis_f

Gezocht: Iemand met een stal van Bedaf omgeving Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 17:54

Hallo,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar iemand die een stal heeft van Bedaf stallenbouw in de omgeving van Ede/Lunteren (of iets verder) waar ik eventueel bij zou mogen kijken hoe zo'n stal eruit ziet. Het gaat om het volgende: Ik wil graag zo'n schuilstal gaan plaatsen op de wei die ik huur voor mijn paarden, maar de eigenaar van het land wil eerst zo'n stal in het echt zien om te kijken hoe de afwerking is. Om nu met hem samen de hele weg naar Achtmaal af te leggen (1,5 uur rijden) is ook zo wat, daarom ben ik op zoek naar iemand die toevallig zo'n stal heeft staan en waar ik misschien bij mag komen kijken. Wij willen zelf uiteindelijk een kunststof schuilstal neerzetten, maar het gaat om het materiaal en de afwerking dus een ander soort stalmodel is ook goed.

Als tegenprestatie neem ik voor degene waar ik mag kijken een maaltijd mee voor 2 personen uit mijn Indonesische winkel.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen!

Groetjes, Francis

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:08

Je zou van Bedaf natuurlijk kunnen vragen of hij referenties voor je heeft in de buurt.

francis_f

Re: Gezocht: Iemand met een stal van Bedaf omgeving Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 22:55

Al gedaan, maar hij heeft geen klanten waar we bij kunnen kijken. Zijn enige optie is naar achtmaal rijden. Dit zou voor mezelf geen probleem zijn, maar ik vind dit voor mijn 'huurbaas' nogal veel gevraagd, daarom dacht ik het eerst zo te proberen. En als dat niet lukt rijden we alsnog richting Achtmaal :)

luron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:27

Beste Francis,

ik heb je even een pb gestuurd. Ik heb wel een klant voor je in Klarenbeek is dat ook te doen voor jullie?

Hoewel wij natuurlijk wel meer kunnen vertellen als je hierheen komt:) maar ik snap uw punt natuurlijk ook.

gr leontien van bedaf
bedaf stallenbouw bv

francis_f

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 11:51

Van mij mag er een slotje op dit onderwerp, want ik mag bij iemand komen kijken.