Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Hier zijn al heel veel discussies over geweest, misschien kan je de zoekfunctie even gebruiken.
Deze kauwgom is al helemaal uitgekauwd. Ik kan je zelfs een voorspelling doen.
Eerst komen er een aantal mensen die eensgezind zeggen dat een paard dat buiten staat veel gelukkiger is.
Dan komt de rationele denker die zegt dat dat van paard tot paard en van situatie tot situatie afhangt. Daarna komen de mensen die hun paard idd niet 24/7 buiten hebben af met allerhande voorbeelden en argumenten om te duiden waarom hun paarden op die manier gehouden worden.
Tenslotte verzandt de discussie in een wel-niet spelletje waarbij iedereen angstvallig probeert te bewijzen dat hun paard het gelukkigst is.
Been there, done that.
Gini schreef:Hier zijn al heel veel discussies over geweest, misschien kan je de zoekfunctie even gebruiken.
Eerst komen er een aantal mensen die eensgezind zeggen dat een paard dat buiten staat veel gelukkiger is.
Dan komt de rationele denker die zegt dat dat van paard tot paard en van situatie tot situatie afhangt. Daarna komen de mensen die hun paard idd niet 24/7 buiten hebben af met allerhande voorbeelden en argumenten om te duiden waarom hun paarden op die manier gehouden worden.
Tenslotte verzandt de discussie in een wel-niet spelletje waarbij iedereen angstvallig probeert te bewijzen dat hun paard het gelukkigst is.
Been there, done that.
Brainless schreef:Gini schreef:Hier zijn al heel veel discussies over geweest, misschien kan je de zoekfunctie even gebruiken.
Been there, done that.
Mijn paardjes kunnen gewoon kiezen... dus geen discussie of het wel of niet goed is.
Ze kunnen de wei in, op zand of op de betonplaat staan. Overdekt en binnen staan (op vlas).
lijkt mij de ideale situatie. Ze kunnen zelf kiezen waar ze heen willen en hebben een schuilmogelijkheid en ook een droge plek om te liggen.![]()
Denk dat mijn paardjes wel heel veel geluk hebben, of ze gelukkig zijn?
Wel dat de mijne het veel beter doet dan toen ze nog op verplichte tijden op stal stond.