Nu heb ik de mogelijkheden hier in de buurt eens goed bekeken en nu blijkt dat het een goede optie zou zijn om terug te gaan naar onze vorige stal. Echter is mijn zus daar toen met ruzie weg gegaan(gestuurd) en wil mijn moeder daar dus eigenlijk niet naar toe.
Vroeger deelden wij Desteny met zijn drieën Maar mijn zus doet Des niet meer omdat zij te druk is met haar kinderen en werk. Mijn moeder heeft angst gekregen en doet ook niks meer met hem.
Mijn moeder betaalt de stalling nog en er is nu ook geen mogelijkheid dat ik de stalling ga betalen.
Wie heeft er voor mij tips om mijn moeder zo ver te krijgen? Op de oude stal zal ik ook beter op mijn plek zijn(ben ik nu niet meer op de stal waar hij nu staat) en het is beter voor Desteny.
Ik zelf heb daar nooit problemen gehad. Achteraf heeft de stalhouder het ook niet zo bedoelt heeft hij gezegd maar toen hadden wij al een andere stal gevonden en alles geregeld.
friesiszwart
Ik heb het dus al een klein beetje besproken en daar kwam niks zinnigs uit.
In dit soort situaties kan mijn moeder dingen die gebeurd zijn gewoon niet los laten denk ik.
Ik vind het ook rot dat het gebeurd is maar verder hebben we daar 6 jaar heel tevreden gestaan nooit wat aan de hand dus ik heb zo iets zand erover vooral omdat dit het beste is voor mijn paard.
Leen
Geplaatst: 30-01-13 14:05
Gewoon de voordelen voor je paard uitleggen aan je moeder. Eventueel eens met de stalhouder praten over wat er toen gebeurd was samen met je moeder.
Net weer geprobeerd rustig aan wat te bespreken. Maar mijn moeder luistert gewoon niet ik probeer het uit te leggen maar ze blijft maar nee gebeurt niet en ik ga geen cent meer uitgeven daar roepen ik kom er gewoon niet tussen.
Ja lastig. ik vind het toch altijd dilemma's hoor. Ik ben zelf altijd goed geweest in zeuren haha. Dat hielp altijd wel, ik zou het gewoon blijven proberen. Blijven proberen het gesprek aan te gaan met je moeder.
Ik zou er toch niet te lang om blijven zeuren, dat is voor jullie beiden niet erg prettig. Als je moeder het echt afkeurt en de stalling betaalt, zal er niks anders opzetten dan dat je iets anders moet zoeken... Misschien heeft de stal waar je nu staat wel ruimte om ergens een stalletje te bouwen met een aangrenzende paddock/weide waar hij 24 uur per dag buiten kan staan?
Den_Quen: Ik keuze begint al iets meer ruimte te krijgen gelukkig. rw10: Nee dat is echt geen mogelijkheid het is een sport stal dus denk dat ze het niet eens willen en verder staat het terrein aardig vol gebouwd.