Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Ik heb zo ongeveer alle stallen in de omgeving bekeken. Veel buiten is mogelijk maar zonder faciliteiten om goed te kunnen rijden en daar wordt hij ook niet beter van (en dan in de zin van een blijer paard). Dus ik zal concessies moeten doen en dit is wat er het meest dichtbij komt. Helemaal ideaal krijg je het nergens daar ben ik wel achter en dat is per paard ook nog verschillend.
salamaleque schreef:Voor mijn KWPNer 1.67m heb ik de keuze tussen een binnenbox of een containerstal met bescheiden uitloop. Mijn paard heeft graag wat te kijken en zuigt soms lucht. Hij staat op dit moment in een buitenbox maar kan in de zomer niet op de wei.
Op een nieuwe stal kan ik kiezen tussen een binnenbox of een containerbox met een kleine uitloop. Maar ik vraag me af, is dat in de winter niet veel te koud en in de zomer veel te warm???
Hij heeft het niet snel koud maar in de zomer wel vrij snel warm, overigens gaat hij in de zomer dagelijks het land op. Ik vind het een lastige keuze ... Wat zijn jullie ideeen?