Zoals jullie weten heb ik 3 paarden.
1 Sara
2 Blue
3 Moon
Nu heb ik 2 problemen. En ik zou graag jullie mening weten omdat ik echt twijfel.
probleem 1:
Sara hebben we veel te mager gekocht en bleek zwanger te zijn. Nu is ze bevallen en sinds het veulen er is is ze weer zwaar aan het afvallen. Op foto zie je dit niet omdat je natuurlijk zo trekt dat je geen ribben ziet. Ze is ontwormd, ingenet, krijgt merriebrok, constant hooi.
Eten bijgeven kan niet ze laat het gewoon liggen. De da is er bij geweest en hij zegt dat we Moon best spenen op 4 maand zodat saar er niet onder gaat lijden. Voorlopig valt het nog te doen. Maar ook moet ze wat werken voor haar spieren omdat ze die anders ook niet meer heeft. Pff t zit niet echt mee.
Wat denken jullie van spenen op die leeftijd?
Wat zou ik nog kunnen proberen? Ze krijgt vitaminen ook bij.
[img width=500 height=375]http://i1161.photobucket.com/albums/q518/LindskeXxX/DSCI4554_zpscbf13326.jpg[/img]
op foto zie je het niet maar als je met haar bezig bent merk je het wel enorm.
probleem 2:
3 paarden, het is me echt teveel! Ik hou van ze alle 3 maan ik begin meer en meer tijd nodig te hebben voor school, ik wil ook verder gaan studeren en zou niet willen dat mijn paarden hieronder zouden lijden. Ook wil ik met Sara graag de sport in gaan omdat zij van de 2 3jarige de fijnste bouw heeft en het lichtst te rijden is. Helaas komen ik en Blue niet meer overeen, ze doet niet wat ik vraag, ze gaat lopen op straat en loopt gewoon weg. Ik durf ook niet meer op haar rug te kruipen. En Moon ja , ik heb echt de tijd neit om een veulen alles te leren.
Moet ik dan 2 van hun verkopen? Of toch houden? Moet ik 1 paard alleen houden of er een shetter bij zetten?
Zijn er mensen ook in deze situatie?
Wat hebben jullie gedaan?
Wat zouden jullie doen?
Welk paard zouden jullie houden?
[img width=500 height=267]http://i1161.photobucket.com/albums/q518/LindskeXxX/DSCI4630_zpsb72dba22.jpg[/img]
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik wil echt het goede doen voor mijn paardjes maar het is echt moeilijk.