Het kalkblok is vrij simpel; na poetsen gewoon erop...uhm...kalken Vond het zelf heel erg handig altijd, maakt mooi witter en werkt vrij makkelijk en snel Onderaan op de gelinkte pagina staat white paste, dat is dus pasta die je erop moet smeren. Ik deed het toen met mn handen, maar zo'n kwast was handiger geweest gok ik
Ik maakte eerst wel eens een papje van talkpoeder en dan erop smeren.. Laten drogen en uitborstelen.. Werkt kei goed! Nu gebruik ik welleens maizena werkt ook prima
Dat spul wordt veel gebruikt bij Painthorses om ze zo wit mogelijk te krijgen. Het is idd wat onnatuurlijk, maar ja het hoort bij de show De meeste westernwinkels verkopen het wel.
ik vindt dat been zonder dat spul erop eigenlijk mooier, vindt dat al heel wit vindt het been met spul erop een beetje te onnatuurlijk, vooral met die zwarte hoeven eronder.
Nou mijn paard zijn benen zijn geschoren, (hij heeft 3 hoge witte benen) en ik was ze met allerlei shampoo's en middeltjes maar toch blijven ze tegenover mijn witte dekje altijd een beetje geel! voor mij zou dit dus de perfecte oplossing zijn
Magnesium poeder wat je op je handen doet voor aan de ringen te hangen werkt net zo Is ook een blok koop je gewoon bij de sportzaak Werkt ook super voor poep en urine plekken