Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij zit dus lekker in zijn vel. Wat ik wel denk is omdat hij nu 20 uur in zijn stal moeten wachten voordat hij weer naar buiten mag, dit is dan excl. het rijden, misschien toch wat energieker is op de wei dan een paard dat de hele dag buiten staat of alleen 's avonds op stal. Wij wonen in de Achterhoek omgeving Aalten.
. Belang van het paard staat altijd voorop. 

barbar schreef:voor mij en een heleboel hier op bokt is dat idd ook een normale gedachte
met het zoeken van een stal staat bij mij luxe voor het paard (dus veel naar buiten kunnen, kunnen spelen met vriendjes enz) altijd voorop, paard moet er immers wonen.
Want als je paard niet lekker in zijn vel zit, zal ie ook niet zo happy voor je willen werken. Ik was ook heel erg blij met mijn stal waar mijn paard woonde, elke dag buiten, een dinnetje wat elkaar zelf uitgezocht had, lekker grote lap wei en een mooie grote stal.
of dat het gezellig is in de kantine. Hij is pas een gelukkig paard als hij lekker elke dag veel buiten is met zijn vriendjes. En dan is zijn baasje ook gelukkig!