Ik wilde vragen of iemand van jullie misschien ze (/1 vd 2) heeft. Werken ze goed? Ik heb namenlijk een zwart bijrijdpaardje, die eigenlijk wit hoort te zijn. Haar benen zijn een en al bruine mestvlek en haar staart is zwart. Er is alleen koud water en het moet waarschijnlijk dus ik moet echt even wachten op een goede warme dag of kijken of ik binnen kan wassen, daarom test ik ze niet meteen uit. En welke -betaalbare- shampoo kan ik hier het best voor gebruiken? Alvast bedankt allemaal!
Sjors
Geplaatst: 16-01-13 19:08
Ik heb de onderste, het werkt wel, alleen het is heel snel leeg. Heb verder ook geen ervaring mee met shampoo ofzo, ik heb het alleen voor de zomer als afkoeling. Maar gewone shampoo is goed hoor
groene biotex, dan moet je de bovenste borstel dus even gebruiken. Ik deed het in een emmer en dan met een spons dus op het paard en dan met mijn handen wassen, maar misschien wil het met die borstel nog wel beter.
Niet de blauwe nemen hoor, daar kunnen ze jeuk van krijgen. Groen is wat het zegt, zonder rommel.. En stel ze heeft een wondje, meteen mooi ontsmet!