Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akshay schreef:puur natuur, zodat het regenwater niet zo tussen zijn billen loopt maar zijn eigen verzonnen afwatering nog werkt! beetje zielig vind ik het anders.. koud nat tussen zn billen..
Ik zie niet in waarom dat hygienischer is. Ik hoef niet van mijn paard zijn staart te eten, en hij is er ook netjes mee.
Pienie_ schreef:Ik zou puur natuur ! Vind het wel zielig als die met z'n zielig staartje staat en hij heeft een vlieg die irritant zit . En hij krijgt het hartstikke koud ! Die billetjes zijn anders helemaal nat en koud , maar als je een deken met hele lange staartflap hebt kan het nog wel maar persoonlijk snap ik niet helemaal wat er hygienischer aan is .
TamaradB schreef:Pienie_ schreef:Ik zou puur natuur ! Vind het wel zielig als die met z'n zielig staartje staat en hij heeft een vlieg die irritant zit . En hij krijgt het hartstikke koud ! Die billetjes zijn anders helemaal nat en koud , maar als je een deken met hele lange staartflap hebt kan het nog wel maar persoonlijk snap ik niet helemaal wat er hygienischer aan is .
Huh? Je scheert toch niet de staart af?
TamaradB schreef:De zijkanten opgeschoren, verder gewoon haar. Tien jaar geleden hadden heel veel paarden in de basissport dat, weet nou echt niemand dat meer?