Ervaringen en tips gezocht....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

1975chantal

Ervaringen en tips gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 17:41

Omdat mijn friezel snel last heeft van mok, moet ik haar sokken kort houden. Normaal leende ik altijd een scheermachine van de paardenwinkel. Maar omdat ik het toch moet blijven scheren wil ik een goede maar niet te dure scheermachine kopen. Ik dacht zelf aan de Wahl Pro Series Blue. Deze kost rond de 100 euro, nu zoek ik mensen die ervaring met dit scheermachine hebben. Of mensen die wellicht een andere scheermachine weten die kwalitatief goed is en niet al te duur...

Alvast bedankt!

Grt,
Chantal

tina12345

Re: Ervaringen en tips gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:19

Alle scheerapparaten zullen het hiervoor wel goed doen, te minste wel bij een bekende winkel dat geeft toch zekerheid. Als je de sokken eerst wat bijknipt voor je gaat scheren zal de Wahl pro series blue het prima doen voor jou!

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 17:13

Dank je wel. Ja haar sokken zijn in principe kort natuurlijk dus hoef niet door dat hele lange haar heen. Ik heb nu ook de Moser Askar gezien. Die is iets duurder maar lijkt me ook wel goed...

Lissenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:05

Ik heb zelf ervaring met de Moser Avelon..
Ik zal deze niemand aanraden.
Had hem nieuw gekocht en is 2 keer teruggestuurd omdat hij gewoon stopte met scheren (na ong. 1/4 pony geschoren te hebben)

Lissenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:06

Oh, en ondertussen konden ze het probleem niet vinden en heb ik een ander uit mogen zoeken.. ander merk ;) Durf alleen even niet te zeggen welke dit is..