Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb met de waterkoker een liter water gekookt, aangevuld met koud water. Met lauw water de benen met shampoo ingesopt en afgespoeld met koud water. Meteen daarna naar binnen, afdrogen met handdoeken en klaar

Cassidy schreef:Ik zou het zelf niet doen. Ik zou het met vorst ronduit achterlijk vinden als een jury geen rekening houd met het feit dat het vriest en er daarom misschien niet gewassen kan worden. Niet iedereen heeft een stal met een spuitplaats en bij vrieskou ook niet altijd de mogelijk voor stromend warm water.
Winstpunt of niets, dan maar niet hoor. Want hoe moet dat in de zomer als er buiten gereden wordt en de bak modderig is? Is iedere modderspetter dan ook puntenaftrek?
Had een vos met 4 witte benen dus ik moest wel. Dat was zo'n varken, ik durfde me echt niet met ongewassen benen te vertonen, dat vind ik echt geen porum
Soms als het erg vroor had mijn vader zelfs het water in de schuur afgesloten, dan moest ik dus met emmers water vanuit huis aan de gang. Dan kon ik wel lauw water doen natuurlijk, maar normaal gewoon met koud water de zeep/shampoo uitspoelen
Hij is er nooit dood aan gegaan
Dat was ook toen ik al M/Z reed, dus voor de verzorgingspunten hoefde ik het niet te doen. 
maar daarna wel goed afdrogen en dan op stal