Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is echter niet al te lang naar beneden toe zeg maar, dus hangt he wel van je paard af hoe hij ligt: hij ligt in principe mooi maar bij een wat buikig paard kan de buik bloot komen. Als het eigenlijk nog te warm is voor de deken stond er bij mij soms wat vocht op de naden aan de binnenkant. Verder is hij super en hij schijnt zelfs een buitje te overleven - heb ik nooit uitgetest.
(en hij krijgt natuurlijk een mooi glanzend velletje van de binnenvoering
)
Fitzroy schreef:Eleonoor, misschien moet je even zoeken (evt. op het Western forum), ik weet zeker dat er mensen zijn met goede ervaringen met de Wunderwear bh.
Persoonlijk zou ik voor die bh gaan en niet weer kapitalen uitgeven aan een deken die blijkt te schuren.
Maargoed, onder die ANKYdeken heeft ie dat ding niet nodig en heb ik dus een goedkopere versie (die ik minder goed vind..... ) voor onder zijn tussendeken (da's een global en daar krijgt ie uiteraard weer schurplekken van
)
napoleon schreef:
Zoals ik al zeg, Nappie heeft een verschrikkelijk tere huid, ik heb voor hem niet voor niets deze deken gekregen..... Het is de enigste deken die niet schuurt, terwijl ie van andere dekens vrijwel open ligt!
kara schreef:Ik haal hem droog van mn paard en hang hem op, over zn box, binnenbox. Als ik heb gereden en paard is droog krijgt hij weer zn deken op. Helaas is de deken dan helemaal drijfnat.
Moet mijn droge paard een natte deken op!!!!!!!!!!!!
Eleonoor schreef:Nog maar weinig die ervaringen hebben met deze Anky deken. Niet iemand anders?
Of een ander voorstel voor paarden met een gevoelige huid en stapmolen.... Wat moet er op?