Sinds zondag heb ik mijn paardje na 5 lange jaren weer terug kunnen kopen! Ze heeft nu in totaal 3 eigenaren gehad, 11 jaar bij mij, 4,5 bij een ander, toen nog 6 maanden ergens anders en nu weer bij mij.
Nu mijn vraag:
Zondagmiddag is ze op de nieuwe stal gekomen, toen was ze redelijk rustig, heb haar even in de bak gelaten die grenst aan de wei zodat ze een beetje kennis kon maken met de andere paarden. Maandag ging alles ok, ze heeft de hele dag op het land gestaan en savonds liep ze ook meteen naar haar eigen stal. Gister was alles precies omgekeerd, ze heeft de hele dag als een gek door het land gerend, was savonds ook heel zenuwachtig, stond nog een beetje te dampen van het druk maken, en ik zag dat haar buik erg onrustig was (ze heeft bij de eerste verkoop door de stress ook een koliekaanval gehad)
.Ik ben dus een beetje bezorgd, hebben jullie enog idee hoelang het duurt voor een paardje gewend is op een nieuwe stal? Of valt daar niets over te zeggen en verschilt dat heel erg? Kortom..ervaringen graag
!!!