Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors schreef:Aardappelschillen zijn zeer slecht voor paarden! Er zit een of ander stofje in dat is niet goed voor paarden
ellehcir schreef:[naam] schreef:aardappels zijn giftig voor paarden. Heb ze erg lang gevoerd, maar sinds ik weet dat ze giftig zijn ( half jaar), niet meer gevoerd. Sla etc krijgen ze wel.!
Sla is ook niet goed volgens mij voor ze.. Net als vers brood en en en en haha..
ellehcir schreef:amado7 schreef:aardappels zijn giftig voor paarden. Heb ze erg lang gevoerd, maar sinds ik weet dat ze giftig zijn ( half jaar), niet meer gevoerd. Sla etc krijgen ze wel.!
Sla is ook niet goed volgens mij voor ze.. Net als vers brood en en en en haha..
Echt? Ik dacht altijd dat sla wel kon..
Appel schillen kunnen wel toch?
Nimfee schreef:Ik weet dat aardappelen voor veel dieren giftig zijn, om die reden zou ik het al niet geven. Hoe zit het trouwens met oud brood? Is dat wel 'goed', een soort lekkernij?
papagroom schreef:Nimfee schreef:Ik weet dat aardappelen voor veel dieren giftig zijn, om die reden zou ik het al niet geven. Hoe zit het trouwens met oud brood? Is dat wel 'goed', een soort lekkernij?
Even een mythe recht zetten....Aardappelen,en dus ook de schillen zijn NIET giftig,de groene delen wel,en de besjes(zien er uit als groene tomaatjes) zelfs zeer giftig.....wel uit kijken met anti spruit poeder.
Aardappelen bezitten wel veel zetmeel,dus oppassen dat je niet te veel geeft.