Na lang denken ben ik eindelijk op een goed en bruikbaar cadeau gekomen voor de eigenaresse van mijn verzorgpaarden. Namelijk een kast gemaakt van steigerhout om de paardenspullen in op te bergen. Momenteel staan de spullen ook bij het weiland alleen staan ze toch nog vochtig wat natuurlijk zonde is.
Het steigerhout hebben we zelf thuis liggen, meer dan genoeg dus dit is geen probleem..ook schroeven scharnieren en andere bruikbare onderdelen kan ik gelukkig uit mijn vaders garage toveren. Nu zit ik alleen te twijfelen over het ontwerp.. Het rek wat er nu staat, staat voor in het weiland dus hier zal de kast ook komen te staan. Nu had ik in gedachte om dus meer in de breedte te werken dan in de hoogte..zo een grote hoge kast valt natuurlijk veel meer op .. Ik zat dus aan een dressoir ontwerp te denken.
Het hoeft geen immens grote kast te zijn, er gaat namelijk een boomlooszadeltje in en dan wat hoofdstellen, poetskoffer, halsters touwen e.d. Dus kan iemand mij misschien een beetje wijsmaken in handige afmetingen (ook de diepte, vind ik moeilijk inschatten) en eventueel een handige indeling voor binnen in de kast.
Groetjes Eline,
en alvast bedankt