Ik had al eerder een topic geplaatst dat ik op zoek ben naar een stalling/wei voor mijn pony.
Dit betreft een shetlander merrie van bijna 2. Ik ben opzoek naar iets in de Omgeving Ommoord, zevenkamp, tebregge, capelle en omstreken. Momenteel sta ik in Ijsselmonde, maar ivm met mijn werk is dit te ver reizen. Als jullie iets weten, of zelf plek hebben, graag uitleg/foto's en zo voorts.
Ik heb niet veel eisen, alleen dat zij in een stal kan staan (eigen stal, danwel in loop stal op weitje) en een kastje voor mijn spulletjes.
Alvast bedankt!
imkatjeh
Geplaatst: 08-01-13 19:54
Het is moeilijk te vinden een weide, ikzelf zoek een weide voor 2 shetlanders Omgeving, wetteren, lede, schellebelle, serskamp en laarne Maar het is niet simpel om te vinden
Ja weide is ook geen must, maar ik wil gewoon een plekje voor me beessie wat dichterbij huis.. Ik werk dagelijks tot 17.00 en dan ben ik pas 18.30 op stal(dan heb ik nog niet eens gegeten, dit doe ik als ik weer thuis ben om 21.00......) .. en dan staat ze heel de dag binnen, zonder aandacht en dan voel ik me zo schuldig..
Ja dat snap ik... Ik heb nu een weide gevonden in Laarne.. Groote weide + stalling en de wei is in 2 stukken verdeeld Ik hoop dat je nog een weide gaat vinden....