Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Maar als je een stabiele kudde hebt dan maakt het toch niet uit dat er een zwakker is? Als je genoeg voedsel en water aanbied iig. Maar ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent als je paard steeds in elkaar getrapt wordt. Dat wil je uiteraard ook niet.
Cambiar schreef:capopjekop schreef:Maar als je een stabiele kudde hebt dan maakt het toch niet uit dat er een zwakker is? Als je genoeg voedsel en water aanbied iig. Maar ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent als je paard steeds in elkaar getrapt wordt. Dat wil je uiteraard ook niet.
Paardje zit alleen, dat probeer ik uit te leggen. De andere zullen in een paddock zitten omdat ze niet tegen gras kunnen. Daarom wou ik een kameraadje voor haar. De vraag is dus: ofwel ben ik hoogst waarschijnlijk m'n geld kwijt, ofwel neem ik het kleine veulentje.
Ik weet ook wel dat ik een ander paard kan zoeken om erbij te zetten (wat ik dus nooit van m'n leven meer doe, geen vreemde paarden meer in m'n weide, dat is slecht bevallen en is niet mijn doel), maar dat was de vraag niet.