Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teteltee schreef:Terlygert: Ik geef ook wel eens paardensnoepjes hoor, en wortels ook, in de gevreesde stukjes inderdaad. Paard is slim genoeg om er op te kauwen voordat ze het doorslikt. Ik word een beetje moe van die bijdehante kinders en de 'hij heb, me paard/moeder/vriendin' -cultuur.
Sjors schreef:Nou, biks is dan weer te klein om in te verstikken & door al het slijm valt het uit elkaar. Moeilijk he, logisch nadenken
geerke schreef:Sjors schreef:Nou, biks is dan weer te klein om in te verstikken & door al het slijm valt het uit elkaar. Moeilijk he, logisch nadenken
heel moeilijk logisch nadenken...biks valt helemaal niet uit elkaar,klontert zelfs nog in de maag tot een bal waardoor het maagzuur stijgt en er een maagzweer kan ontstaan.
En dan hebben we het nog niet over slokdarmverstoppingen.
De meningen over hoe je een wortel moet snijden zijn verdeelt.De een zegt in de lengte.Ik weet dat er een pony een keer gestikt is in een in de lengte doorgesneden wortel.
Je kunt je ook afvragen of het gebit dan nog wel goed is.
Gesneden in rondjes geef ik ze weleens,maar 1 stukje....niet een hele bak vol.
Als ze in zo een stukje wortel zouden stikken kan dat ook met een suikerklontje of een paardensnoepje.
Dat is hetzelfde formaat.
Heel moeilijk logisch nadenken ja....