ik heb voor kerst voor mijn verzorg pony een fles met van dat glans spray gekregen maar zitten daar dan van die glitters in? en helpt dat ook echt om manen en staart 10 dagen klit vrij te houden?
ik heb voor kerst voor mijn verzorg pony een fles met van dat glans spray gekregen maar zitten daar dan van die glitters in? en helpt dat ook echt om manen en staart 10 dagen klit vrij te houden?
Ik heb voor mijn schimel met grijze manen een glans spray uit de dechatlon werkt echt SUPER goed zij heeft echt heel dikke manen en een heel dikke staart en k glij er echt door sinds ik deze heb en de manen voelen ook heel goed aan en ze zien er echt prachtig uit !!!!! :p
Het gaat niet lukken om met glans spray een staart 10 dagen klit vrij te houden... Probeer anti klit spray een keer. Werkt wel maar of het 10 dagen werkt weet ik niet.
er stond op die verpakking dat dat zo was maar ik denk het ook niet
ilovedonja
Geplaatst: 31-12-12 21:42
die van mijn vriendin lekt heel erg ze heeft de zelfde de glitters enzo is wel heel leuk! nope dat gaat niet lukken.. de klitten gaan er niet uit alleen de manen gaan glanzen! als je klitvrij wil moet je antiklit kopen..
Ik heb een glans spray, haren worden er super zacht van maar echt meer glanzen gaat het niet. Ben het merk even vergeten , maar 10 dagen klitvrij is voor mij part niet echt waar