Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
femmelz schreef:Breghje schreef:Overigens evt als voorbeeld de Lazy2Seven ranch in Belgie heeft het concept dat jij ongeveer wil denk ik, daar kan je ook vragen stellen en evt kijken. Al weet ik uiteraard niet of dat bij je in de buurt is.
Ja daar rijd ik inderdaad... Vandaar ook een beetje als hun
Ariebren schreef:Hoe groter de weide grond is, hoe minder schade de paarden maken aan de grond.
Maar ga je bijvoeren ??
Dan wordt het op de voerplaatsen één grote bagger zooi.
Idem de drinkplaats, één waterbakkie en je krijgt een grote put met bagger door de schrapende voetjes van de wachtende paardjes.
En welke paarden eigenaar gaat meer dan 10 hectare weide aflopen om zijn paard uit de wei te halen voor de dagelijkse training ?
Dit soort grote weide systemen zijn geschikt voor een opfok of handelaar.
Ariebren schreef:Hoe groter de weide grond is, hoe minder schade de paarden maken aan de grond.
Maar ga je bijvoeren ??
Idem de drinkplaats, één waterbakkie en je krijgt een grote put met bagger door de schrapende voetjes van de wachtende paardjes.
En welke paarden eigenaar gaat meer dan 10 hectare weide aflopen om zijn paard uit de wei te halen voor de dagelijkse training ?
Maar ga je bijvoeren ??