Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
estella81 schreef:@ Unihorses...... In omg Rotterdam, betaal je de idd helaas de hoofdprijs. In welke omgeving woon jij? Dan ga ik daar heen verhuizen;-) (grapje)
Ik ben vanplan om 5 dagen per week te gaan. Dat heb ik altijd gedaan. In Ridderkerk had ik een bijrijdster die me twee dagen in de week hielp. Ivm de afstand naar mijn nieuwe stal, is ze gestopt. Op stal 1 waar ik nu sta, heb ik afgesproken dat de staleigenaar twee dagen per week mijn stal mest zodat ik op die dagen niet hoef te komen (andere verplichtingen). Hij zet toch ook mijn paardje 1,5 uur buiten.
turtlelito schreef:Lianne, ik sta zelf op stal 2 dus ben niet objectief,maar: 'een hele hoop domme regels' is wel overdreven natuurlijk. Het gaat alleen om het berekenen van bakhuur voor eigen instructie........
Het is een hele kleinschalige stalling, dus instructie van buitenaf betekend dus inderdaad verlies van inkomsten, rekening houden bij het plannen van eventuele eigen lessen, extra mensen op het eigen (afgesloten) terrein en 'storing' voor overige pensionklanten. Een vergoeding hiervoor is dus volgens mij niet onredelijk (en ook niet ongebruikelijk....)