Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unihorses schreef:het weer ff opgebracht... eerst was het nee, ze blijven hier staan en anders verkoop ik ze , maar nu gaan ze mischien januarie weer terug.
unihorses schreef:de wei waar ze instonden was gratis, en hier mochten ze gewoon blijven . het was hier aleen een beetje nat, maar dat is het nu ook overal. het was meer voor bak / hoop dat me zus eindelijk eens wat met haar paardje ging doen, maar zo heb ik er niks aan en zij komt er gewoon niet uit luiheid
no--a schreef:laat het ze inderdaad lezen! Je noemt hier zoveel argumenten dat het (mocht het inderdaad niet om geld gaan) voor je moeder bijna niet anders kan dan de paarden weer terug te halen;)
Wat je verder noemde over het voer: voor een paardje waar alleen af en toe wat mee gestapt wordt vind ik een kilo per dag echt ontzettend veel voer! Maargoed dat kan natuurlijk mijn mening zijn;) De keus is natuurlijk aan jezelf hoeveel voer je geeft maar imo is het niet nodig. Er is een verschil tussen lichte arbeid en geen arbeid (wat me op jouw paard van toepassing lijkt). Maar dit heeft natuurlijk niets met de stal te maken verder;)
xSlvna schreef:Hoeveel is die 1 kilo qua scheppen? Mijn pony heeft ondanks regelmatig zware arbeid maar een schep musli (gemixt met haver dan wel) per dag.
Verder zou ik echt laten zien dat je met tegenzin gaat, en minder lang gaat dan op de weide (als ik ergens graag ben ben ik uren weg, ook in de regen, vind ik t niet fijn ben ik er maar eventjes), weet niet hoe fijn jou ouders 'rust' vinden...