Maar nu die achterwand. Ik wil daar het liefst vandaag nog een oplossing voor hebben. Nu hebben we al tapijt geoppert, maar zit ook te kijken naar echt paardenmateriaal. Veel stallen hebben rubber wanden, of iig rubber matten, maar mijn vraag is dan ook: WAAR moet ik die zoeken?? Het is eigenlijk een soort van adverteervraag eigenlijk als ik het zo bedenkt.... HEeft iemand ideeen, weet iemand waar ik zoiets kan vinden???
Heeeel misschien ga ik haar naar een hoekstal verhuizen (komt eind deze maand leeg) maar die is a) kleiner, b) zit een lekplekje in, b) raampjes naar buiten toe, dus als die sneuvelen is dat niet zo handig (nu heeft ze raampjes die naar een donkere ruimte zitten en dus niet zo erg), en c) naast een ander voernijd paard

Wie oh wie heeft tips en adviezen? En het liefst een vrij spoedige oplossing, want zo kan het niet langer, ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Het liefst laat ik haar nu buiten staan met dit probleem, maar goed, het is zo nat en guur daar wordt ze super shaggo van en vind ze echt vreselijk....
Help!