Als je een pony/paard hebt wat zo ongeveer 24/7 in de wei staat, verzorg je hem/haar dan elke dag? Hoevenkrabben, poetsen, etc... Of in iedergeval - is dat nodig? Sorry ik ben nog niet zo'n paardenexpert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bluebontje schreef:Mijn paarden lopen 24/7 buiten, Ze hebben wel de beschikking over een schuilstal.
2 keer daags voer ik ze en controleer ik het water, e nmaak ik de stal schoon.. Poetsen, hoeven uitkrabben, ed doe ik niet, alleen als ik eens ga rijden. Verder moeten ze zich maar vermaken.
dancer_ schreef:Als je pony 24/7 op de wei staat, hoef je er zeker niet elke dag heen. Paard krijgt beweging genoeg dan. Alleen eventueel voeren/mesten moet natuurlijk wel gedaan worden. Ik zelf ga er ongeveer 3x per week heen (shet) en dan wordt ie door iemand anders gevoerd enzo, en natuurlijk een aai over zn bol. In de vakantie is het weer een ander verhaal, dan ben ik er een stuk vaker
XxLMMxX schreef:Mijn pony staat zomers dag en nacht buiten en dan sla ik weleens een dagje over. Ze mist me niet hoor. Heeft t prima naar der zin.
Nu in de winter staat ze snachts binnen, maar zou ze een buitenpaardje zijn zou ik in ieder geval elke dag moeten komen om te voeren.