Bodem buitenbak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyReining

Bodem buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 22:01

Na jaren zoeken hebben mijn vriend en ik eindelijk een huis gekocht met voldoende grond om het huis om mijn paard thuis te stallen. Nu wil ik uiteraard ook graag een rijbak maken zodat ik thuis kan trainen.
Nu ben ik alleen heel erg na aan het denken hoe ik dat aan moet gaan pakken. We hebben hier een klei ondergrond dus draineren is absoluut noodzakelijk. Er ligt een sloot naast het land waar de rijbak moet komen dus drainage moet geen probleem opleveren. Maar dan komt de volgende stap, wat voor bodem moet ik gaan gebruiken? Ik heb geen wereld budget dus ik ben opzoek naar niet al te dure oplossingen. Daarnaast rijd ik western (reining) en nu weet ik dat het haast onmogelijk of heel duur is om een bodem te maken waarop ook stops geoefend kunnen worden. Maar ik wil wel een bodem waar ik een spin op kan oefenen. De bodem moet dus niet te stroef zijn.

Wie o Wie heeft er een goede tip voor mij?

( ik had al even de zoek functie van bokt gebruikt maar ik kwam niet echt op een topic terecht waar ik het juiste antwoord kon vinden)

moonshine88

Re: Bodem buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:59

Ik heb je Pb gestuurd

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:10

Ik zou deze vraag ook even op het wn subforum stellen.
Daar loopt nu trouwens ook een topic over bakbodems geschikt voor alle disciplines. Wel anders dan jouw vraag maar misschien komen er nuttige posts voor je.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 14:15

Thx voor de tip troi