Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Eerlijk gezegd vind ik het ook onzin om te betalen om te verzorgen, want wat mag je dan "allemaal" behalve rijden ?
Poetsen ?
Wei en stal schoonmaken ??
Als je de eigenaar helpt, vind ik eigenlijk dat je ook wel een keer mag rijden, dan gaat alles met gesloten beurzen, tenzij je natuurlijk helemaal niet KAN rijden en les krijgt of je dermate jong bent dat de eigenaresse het meer als oppassen ziet als je bij de paarden bent ...
Lisaterburg schreef:ik rijd op mijn verzorgpaardje nu 4 jaar en heb de eerste 3,5 jaar niks hoeven te betalen. Helaas is 2012 het jaar van de credietcrisis geweest en is het bedrijf van de eigenaar failliet gegaan. hierdoor heeft zij mij gevraagd of ik een kleine bijdrage wil leveren zodat het paard in ieder geval kan blijven. dit doe ik natuurlijk gewoon zodat ik lekker op me lieve paardje kan blijven rijden. ik betaal nu 50 per maand, maar ik mag dan ook elke dag rijden als ik wil en ik mag met hem doen wat ik wil.
maar ik vind wel, als je niet mag rijden en alleen lekker mag borstelen dan zou ik er niet voor willen betalen.