Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Ik heb altijd van die nerveuze dieren waardoor kalkoenen indoen op wedstrijd een ramp is. Aankomend voorjaar wil ik weer met een jong dier op pad en dat is ook zo'n zenuwpees. Ik zou dus graag thuis al kalkoenen draaien. Iemand echt ervaring of dit een uitkomst is??

Dit is de tekst:
Studshu, de innovatie uit Ierland, nu ook in Nederland!
Niet alle paarden laten zich op concours 'even' makkelijk op scherp zetten. En dan hebben we het nog niet over het schoonmaken van die gaten, wanneer het propje watten of dopje besloten heeft zijn eigen weg te gaan, in plaats van in het schone gat te blijven zitten...
Studshu biedt je de mogelijkheid in alle rust thuis kalkoenen, proppen of hoe je het ook noemt, in te draaien en je paard zonder verhoogde kans op blessures veilig en wel op de wagen te zetten. Studshu is tevens handig wanneer je op concours met kalkoenen en wel een stuk over de verharde weg moet, omdat deze nou net tussen het losrijterrein en je ring door loopt. Studshu aantrekken en je kunt de harde weg op.
Studshu omschrijving:
•Veilig je paard met kalkoenen/ proppen transporteren en in trailer of vrachtwagen laten staan.
•De Studshu is eenvoudig aan te brengen en geschikt voor zowel (grotere) pony's als paarden. One size fits all! De nieuwe vorm van transportbescherming.
•Door de vorm wordt er tevens voor gezorgd dat pezen niet overbelast worden door het "op de tenen staan" van je paard op harde bodem en tijdens wachtmomenten in trailer of wagen.
•Door de mooie vormgeving en gold colour is dit zeker een blikvanger op iedere wedstrijd!