plekje gezocht tussen wageningen en rhenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

plekje gezocht tussen wageningen en rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 08:49

voor een shet ben ik op zoek naar een weide met (schuil) stal tussen wageningen en rhenen.

Binnenkort hopen wij in het bezit te komen van een leuke shetlander.
Daar hoort natuurlijk een goed onderkomen bij:))

Ik vind het niet nodig om met een shetlander op een luxe pensionstal te staan met allerlei luxe toeters en bellen.
Op zich heb ik een heel leuk plekje gevonden, vlak bij het bos, mooie ruime loop/schuil stal.
Het weiland is niet super groot, maar voldoende voor een paard en een shet.
Ook zit er een bak bij, niet altijd goed te berijden, maar dat vind ik niet zo heel erg.
Dat heb je toch met veel buiten bakken.
Bovendien hele aardige mensen waar het weiland mee gedeeld word en die zelfs de shet willen voeren.
Kortom het lijkt een super plek en ik heb er dan ook een goed gevoel bij.
Dus eigelijk hoef ik niet verder te kijken, het plekje is gewoon prima, maar....

Ik woon zelf in wageningen en dat leuke plekje is in bennekom, niet zo heel ver weg.
met een half uur fietsen of een klein kwartiertje in de auto ben ik er.

Omdat ik juist aan de kant van rhenen woon, wil ik toch graag weten of er misschien ook iets dergelijks is tussen wageningen en rhenen. Dat is dus dichterbij en ook met het oog dat ik graag in het voorjaar menlessen willen gaan volgen.
De grebberuiters zitten namelijk tussen wageningen en rhenen en geven dergelijke lessen.
De grebberuiters zitten op Nude, weidijk tussen wageningen en rhenen.
Ik neem aan dat leden niet allemaal met een trailer komen om te lessen, maar ook in direkte omgeving staan.

Ik ben niet het persoon die, als een normaad, van hot naar her trekt. Ik ben nogal een persoon, die niet houd van verandering. Bovendien vind ik dat vooral niet eerlijk en netjes tegenover de mensen waar ik de wei mee ga delen en ik vind het ook onrust geven voor de shet en paard. Als ik volgende week een ja geef, dan wil ik het daar dan ook eigenlijk ook bij houden.

Omdat ik eind volgende week een definitief antwoord wil geven aan de mensen in Bennekom wil ik toch mijn vraag hier stellen of iemand hier iets vergelijkbaars weet tussen wageningen en rhenen. Ik denk dan globaal aan de lawickse allee, Nude, weidijk, zijdvang en dergelijke. Het zou maar zo zijn dat ik over 4 weken in eens er achter kom dat er wel degelijk mogelijkheden waren, dan heb ik toch zo iets van; had ik dat maar geweten....Vandaar mijn vraag of iemand nog wat weet, nu het voor mijn gevoel nog kan.