Hoihoi, Ik vraag me of wat de geitjes nu echt het leukst vinden.. Een bindstalletje of toch maar lekker een eigen stalletje En mogen de kippetjes ook bij de geitjes slapen?
http://www.2dehands.be/dieren-toebehore ... c_id=&afd= Heb al een leuk stelletje gevonden en gaan ze gaan bij u zelf hun stalletje in? Want bij mij moeten ze anders wel over een stukje tuin of ik moest het schuilstalletje toe maken maar dan heb ik ook minder contact met hun
Jes
Geplaatst: 17-11-12 22:37
Waarom niet gewoon een inloop stal maken zodat de geiten lekker zelf kunnen kiezen wat ze willen?
Het is voor een geit verstandig om bij het weitje waar ze in lopen een afdak te hebben. Dit omdat geiten slecht tegen regen kunnen zodra het begint te regenen zoeken ze meestal beschutting op. Bij ons hebben de geiten een inloop stal.
Waarom zou je een geit aan z'n touwtje vast willen laten staan? :s
ThePast03
Geplaatst: 18-11-12 00:47
Je topic hoort op BeestenBoel [BB], maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.
Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.