Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kentaro schreef:Ik dacht dat ze elkaar in de stal stonden te schoppen![]()
Het was dus met naar buiten brengen?
Misschien dat ze op dat moment net even te dicht bij elkaar waren. Misschien dat je ze apart naar buiten kunt brengen, dan gaat het in het land vast wel goed!
Wij hebben ook wel eens pony's die niet naast elkaar willen lopen met wandelen
pmarena schreef:Hebben ze wel genoeg ruimte buiten om niet te veel op elkaars lip te zitten? Vaak ontstaan er ergernissen doordat ze bvb. samen met 1 hooinetje moeten doen, of allebei hetzelfde plukje gras of lekkere ligplaatsje willen.
Zorg dat er overal genoeg ruimte is voor ze om ruim uit elkaar te liggen, rollen en eten, en dat ze genoeg ruimte hebben om eens lekker te rennen en doen.
Gebruik een slowfeeder hooinetje, dan zijn ze lekker lang bezig met het uit het net krijgen van hun hooi en hebben ze wat te doen.
Vaak is het toch een gebrek aan (eigen) ruimte en / of verveling waardoor ze zich aan elkaar gaan ergeren.
Kentaro schreef:Als een pony zwanger is, kunnen ze zeker heel erg veranderen van karakter!! (en dat kan nog wel erger worden naarmate de tijd verstrekt)
En als ze lelijk naar elkaar doen wanneer jij tegelijk met ze loopt, hoeft zeker niet te betekenen dat wanneer ze samen in een land lopen, ze ook lelijk tegen elkaar doen!
Kentaro schreef:Persoonlijk ben ik ook absoluut geen voorstander van 2 pony's in 1 stal.
mnkortleve schreef:Ik begrijp het probleem niet helemaal![]()
Vechten ze nou alleen als je ze samen buiten breng en verder niet of in het land samen ook?
ze staan in 2 boxen appart en willen vechten als ze samen naar buiten gaan dus laat ik ze vanaf nu appart buitenKentaro schreef:Persoonlijk ben ik ook absoluut geen voorstander van 2 pony's in 1 stal.
Ik heb er hier juist 2 in een stal gezet omdat het elke morgen een strijd was wie de baas was en ik moet zeggen dat het super heeft geholpen de heren liggen lekker tegen elkaar aan te slapen en er is geen ruzie meer overdag.
Narita schreef:Ik zou ze nu even uit elkaar halen, je wil natuurlijk niet dat er iets met het veulen gebeurd.
Houden jullie het veulen voor eigen gebruik? Anders zou ik er toch een draadje tussenhouden. Pony's kunnen heel beschermend worden als ze een veulen hebben gekregen.
mnkortleve schreef:Ik begrijp niet helemaal waarom je mijn post nu quote en er niets bij zet, mis ik nou iets?
mnkortleve schreef:En je zeg eerder dat het met het buiten brengen was.Citaat:ja het was met het buiten brengen idd nu laat ik ze appart buiten maar vind het spijtig dat ze zo doen vroeger konden ze samen buiten ofwel is het omdat de ene zwanger is?