Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier in de buurt in een stalling met de dingen die jij noemt + twee paddocks + een kilometer verderop een binnenhal plus twee paddocks plus hele grote stallen voor 125,- per maand. All in qua voer en water, en daar wordt niet zuinig gevoerd. 
KBTP schreef:ik zou nog in geen 250 jaar 250 euro betalen.Hier in de buurt in een stalling met de dingen die jij noemt + twee paddocks + een kilometer verderop een binnenhal plus twee paddocks plus hele grote stallen voor 125,- per maand. All in qua voer en water, en daar wordt niet zuinig gevoerd.
Dus nee, dat vind ik persoonlijk geen redelijke prijs. Voor 250,- heb je hier in de buurt een stal met alles erop en eraan.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gevraagde huurprijs?
en dat gaat vrees ik niet lukken.
Ook kun je bijvoorbeeld kuil of voordroog aanbieden. Dat gebeurt hier ook op verschillende stallen. Een grote baal hooi kost dan zo'n 50,- en stro iets minder als ik mij niet vergis, maar dat zou je ook eventueel zelf kunnen berekenen. Ook kun je de paardenhouders zelf krachtvoer laten kopen, ieder paard heeft vrijwel altijd toch iets anders nodig, die een balance mix, die een light mix etc.
).