Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SmartBH schreef:ja ik snap het niet waarom hij het niet wil gebruiken ! het is echt een groot formaat dus super interessant om te gebruiken, maar hij knabbelt er nauwelijks aan..maar ik zal het nog eens proberen met wortels erin verstoppen !daar is hij namelijk dol op
hij krijgt ook af en toe een blokje waar hij kan aan knabbelen een liksteen interesseert hem niet..ik heb vandaag de boer gesproken en hij vind het niet interessant om mijn paard nog in de weide te zetten...
toch wil ik het nog proberen ik heb er deze morgen eens bij gebleven dan is hij nog vrij onrustig staat ook heen en weer te lopen aan het poortje maar hij hinnikt niet constant...een andere pony bij zetten zal dus zeker niet mogen...
ben een beetje ten einde raad wat betreft de wei...wil hem ook niet opsluiten nu ik eindelijk het groen licht heb gekregen om hem buiten te zetten...
SmartBH schreef:mijn paard krijgt geen krachtvoer maar een onderhoudsmengeling, de slowfeeder is puur om hem bezig te houden hij krijgt enorm veel hooihij doet het ook op de wei met een vriendje of niet...nu kan hij in een kleine wei achteraan staan maar daar staat hij dus echt niet graag...het is eigenlijk dé ideale plaats want hij kan nergens op staan luchtzuigen alles staat te laag. Als hij op stal staat doet hij het heel veel of er nu al dan niet hooi aanwezig is dit komt omdat het deels ook voor aandacht is ook al is deze negatief..
oh ja hij heeft wel enige sociaal contact op stal, het is zijn mooie ruime stallen en hij kan ook zijn 2 buren zien en de paarden aan de overkant van de boxen maar een klein ponytje in de stal bij hem zetten denk ik dat wel krap zal zijn ik vind het zo jammer dat de shetlandpony's weg zijn dit was dé oplossing geweest!