Of deze: http://www.paardendrogist.nl/product/182/185/little-bit-hooitas/125551 wat ik me aanspreekt is dat hij nog veiliger lijkt en steviger. Ik vraag me alleen af of de bovenkant wel helemaal dicht gaat? Want hij is wel zo slim om er anders aan de bovenkant uit te gaan eten. Ophangen heeft dan ook weinig zin, want zet hem even in een paardenbox en hij steigert zo tegen de wand op om te kijken of er nog iets in de hoge voerbak zit.
Suzanne F.
Geplaatst: 05-11-12 14:21
Ik heb een schapenruif hangen in de stal en een slowfeeder net buiten in de paddock. Werkt echt heel goed. Net heeft mazen van 3 x 3.
capopjekop
Geplaatst: 05-11-12 14:25
Ik zou voor een gewoon hooinet gaan die je ophangt. Als je ze op de grond legt kunnen ze er toch mee gaan spelen. Zelf heb ik gewoon 3 palen in de wei gezet en daar hangen 2 hooinetten tussen en aan de stal hangen haken waar ik hem aanklik. Dan kan ik ze makkelijk voor de stal en in de wei gebruiken. Eentje van 90x1,5 (45 euro) meter, een trailernet van 90x1m en een aanhangernet van de action (7 euro). Die laatste begint nu wel kapot te gaan, maar hij is toch dik 1,5 jaar mee gegaan en voor dat geld haal ik binnenkort wel weer een nieuwe.