Vanaf volgende lente heb ik normaliter een groot weiland ter beschikking en zou mijn pony 24/7 buiten komen te staan. Nu staat hij overdag enkele uren buiten en 's nachts op stal, dus ik zou deze aanpassing graag zo makkelijk mogelijk laten verlopen. Op de weide staan een tiental bomen voor beschutting en we zouden er nog een trailer op zetten voor de zekerheid. Dat is meteen mijn eerste vraag, is dit wel voldoende beschutting? Mogelijkheid tot het bouwen van een schuilstal is hier hoogstwaarschijnlijk niet (omdat we de wei zullen huren), dus veel andere keuze is er niet. Aan één zijde van de weide grenst ook de binnenpiste, dus hier zou ook enige beschutting zijn.
Als tweede zou er dan ook plaats zijn voor een maatje voor hem. Wegens omstandigheden staat hij al erg lang alleen (zware peesblessure waardoor hij boxrust/zeer kleine wei had etc), dus dat zou ook een zware verandering zijn. Ik ben van plan om een shetlander te kopen, dat is toch nog een beetje een pennydroom van me, haha

En ja, ik ben er vroeg bij, we zouden vanaf maart/april de wei in gebruik nemen. Ik ben graag goed voorbereid

Alvast bedankt!