Na heel de dag er al over te denken wil ik nu echt me verhaal kwijt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen/tips geven...

Ik ben vrijdag verhuisd met mijn pony aangezien ik graag een stal wat dichter bij mijn huis wou.. Ik merk dat 3 kwartier op de fiets alleen heen en dan nog terug toch iets te ver is. Ik had dus een stal gezien wat een kwartier a 20 min van mijn huis is dus dat is wel te doen. Alleen bij mijn oude stal stond me pony heel de dag lekker buiten weiland/paddock en dat is hier niet waar ik nu sta. Ik vondt het op mijn oude stal erg leuk en vindt het echt jammer dat ik weg moest! Nu sta ik daar sinds vrijdag ochtend. En ik voel me nou niet echt thuis , ik voel erg gespannen als ik daar ben en krijg veel comentaar naar me hoofd , zoals : je pony loopt stijf , ze knijpt der billen tijdens het rijden.. Dit dat en ik snap dat mensen me willen helpen maar mijn pony staat er net en ze liep vorige week kreupel (heb ik ook gezegt) maar toch blijven ze t zeggen... Ik heb er gewoon niet zo'n lekker gevoel bij... Er werd mij trouwens ook verteld dat de bak atijd te berijden was en nooit nat zou zijn ? En ik zie sinds ik der sta : zwembad...
Mijn vader vindt het trouwens ook dat de mensen niet zo vriendelijk zijn , en ik heb gewoon geen zin om cometaar aan te blijven horen ? Ik kom daar toch voor me plezier voor me pony...?
Wat moet ik doen , heeft iemand tips ?