Ik heb sinds van de week mijn paard plotseling verkocht ging allemaal heel snel.. Toen ik op deze stal kwam staan moest ik 200 euro borg betalen heb ik netjes gedaan.. Toen ik mijn paard te koop had staan heb ik de staleigenaren er netjes van op de hoogte gebracht.
Nu is het dus zo dat ik mijn borg niet terug krijg. In het contract staat niks over dat je een maand opzeg termijn hebt als je je paard verkoopt alleen als je naar een andere stal verhuisd..
Wie heeft hier ook ervaring mee en eventuele tips? Ga morgen zowiezo naar de rechtswinkel om te kijken wat mijn rechten zijn..
bij mijn oude stal was verkoop oid uitgesloten van maand opzeg termijn. Dit wil zeggen op het moment dat je je paard verkocht hebt stopt perdirect het contract zonder opzeggingstermijn. Wat in mijn ogen erg logisch is.
pedro
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-12 23:09
Alice13 dat dacht ik dus ook... mijn stalhouder heeft het contract gekopieerd van mijn instructrice en die zegt ook dat er niks over staat als een paard verkocht is.. Ga morgen de rechtswinkel eens bezoeken