Welk merk heeft de beste winterdekens?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Starzu

Welk merk heeft de beste winterdekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:09

Hallo allemaal... Verklaar me niet voor dom, want ik vraag het toch. Welk merk heeft de beste winterdekens? :brr:
Ik en mijn vriendin zijn al een tijdje opzoek naar een paard, we willen het liefst een koudbloedig paard. Die hebben meestal 200 gr winterdekens nodig.
We hebben nog geen deken maar ook nog geen paard. Maar we willen de deken al van te voren hebben omdat de winter eraan komt.
Dus is dit mijn vraag: Welk merk heeft de beste winterdekens?
Ps: naatuurlijk niet gelijk de aller duurste winterdekens! :D

Bedankt voor het lezen!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:16

Ik zou toch echt eerst het paard kopen en dan pas de deken, anders moet je bij de zoektocht naar een paard er rekening mee houden dat je paard in je deken past :+ .
Maar sorry, de beste dekens zijn toch echt de duurste, en hun geld dubbel en dwars waard, Bucas en Horseware :)

liesjeee

Re: Welk merk heeft de beste winterdekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:17

ik zal voor horseware gaan!

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:19

Inoterry schreef:
Ik zou toch echt eerst het paard kopen en dan pas de deken, anders moet je bij de zoektocht naar een paard er rekening mee houden dat je paard in je deken past :+ .
Maar sorry, de beste dekens zijn toch echt de duurste, en hun geld dubbel en dwars waard, Bucas en Horseware :)

Ja dat snap ik :D
Ik heb het alleen verkeerd opgeschreven. Ik bedoel wat voor merk goed is. En dat we vantevoren vragen wat de maat van de pony is.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:30

:j Horseware. De Rambo Duo, om precies te zijn.

Heb je meteen een aantal dekens in één: 100 grams regendeken met/zonder hals, als je daar de standaard bijgeleverde 300 grams liner in doet heb je een 400 grams winterdeken met of zonder hals, en die liner kun je ook nog los als staldeken gebruiken.

Er zijn ook nog losse liners te koop (oa. via Agradi), van 100, 200, 300 (maar die wordt dus al bij de deken geleverd) en 400 gram.

Kost wat, maar dan heb je ook wat: de Duo kost € 335,-, losse liners € 55,- tot € 75,-

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:38

als je niet teveel uit wilt geven kun je ook voor een goede 2de handse kijken bucas,horse ware,imperial tornado (is een zeer stevige 200gr deken).

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:40

Het is niet nodig om overal een topic voor te openen. Op dit forum vind je vast wel een antwoord op je vraag: [SV] Seizoensvragen
Hier een slotje.