Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Naomii_ schreef:Voor mij heeft een mest onderzoek wel zin gehad..
Mijn pony heeft al 2 maal bloedworm gehad. Ze werd behoorlijk mager maar had wel een onwijze plof buik..
Dit vond ik niet kloppen en toen heb ik de DA ingeschakeld. Hier kwam uit dat ze bloedworm had terwijl ze nog geen anderhalve maand daarvoor ontwormd was.
Als ik iets niet vertrouw gaat er direct een mestonderzoek tegen aan dus ik ben wel voorstander.
kjcm schreef:wat een onzin vertellen jullie, ga gewoon eens informeren bij de dierenarts.
dan weet je zeker dat je het goed doet en áls het dan niet goed gaat, kan je aankloppen bij diezelfde dierenarts!
keona schreef:_Naomii_ schreef:Voor mij heeft een mest onderzoek wel zin gehad..
Mijn pony heeft al 2 maal bloedworm gehad. Ze werd behoorlijk mager maar had wel een onwijze plof buik..
Dit vond ik niet kloppen en toen heb ik de DA ingeschakeld. Hier kwam uit dat ze bloedworm had terwijl ze nog geen anderhalve maand daarvoor ontwormd was.
Als ik iets niet vertrouw gaat er direct een mestonderzoek tegen aan dus ik ben wel voorstander.
bloedworm zijn de ingekapselde rode bloed wormen die dus alleen met de equest kapot gemaakt worden dus het kan zeker.je moet wel weten welk middel voor welke wormen is bedoeld