bruikleen pony/paard gezocht.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

beauanouk

bruikleen pony/paard gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 17:20

Hallo Bokkers,

(Sorry als ik in het verkeerde forum heb geplaatst maar ik wist echt niet in welke ik het moest doen)

Ik ben opzoek naar een leuke bruikleen pony/paard.
Ik rij nu ong. 4 jaar.
Heb 1 jaar op de Flevolmange gereden in Dronten(flevoland).
Toen ik een half jaar op paardrijden zat ben ik gevraagd om 4 pony's te verzorgen.
Ik ben daar ong 3/4 jaar gebleven.
Ik heb er ondzettend veel van geleerd en van genoten.
Ik ging er elke dag zowat heen om ze te poetsen,de stallen te doen, der uit te halen e.d.
Heb er ook wedstrijdjes mee gedaan,dat vond ik ook erg leuk.
Ik vind het allemaal geweldig.
Maar nu ben ik toch wel echt opzoek naar een leuke lease/bruikleen pony,het liefst in de omgeving van Dronten (flevoland) hij mag ook ergens anders staan..maar dan zou ik hem liever hier heen willen verplaatsen
Ik vind het zeker niet erg als hij is bokt,ervandoor gaat e.d.
Ik heb mijn verzorgpony ook zelf ingereden en ik ben er vaak afgevallen maar ben der hard van geworden ;p.(nu blijf ik wel zitten hoor)
Ik vind het leuk om met een pony/paard te knuffelen,poetsen,rijden,wandelen,en soms een wedstrijdje mee te doen.
Ik vind het gewoon heerlijk om bij een paard te zijn.
Het bedrag wat ik zou moeten betalen kunnen we overleggen

Nu nog wat over mezelf...
Mijn naam is Anouk.
Ben 12 jaar oud.
Zit in het 1e van de middelbare school,ik heb gewoon tijd doordeweeks maar ook in het weekend,maar dat is nog te bespreken.
ik ben ong. 1.58 m lang (word ook maar rond de 1.60m lang).
Ik ben rond de 47 kg.
Ik vind paarden geweldig, en vond dit een mooie optie om iets met paarden te doen.
Als u intresse heeft of iets wilt weten stuur dan een prive/of gewoon een berichtje of een berichtje naar me e-mail : g.serpenti2@hotmail.com

Veel liefs Anouk
Laatst bijgewerkt door beauanouk op 29-10-12 17:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Lianne97

Re: bruikleen pony/paard gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:21

dit hoort op de bokt markt.

beauanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 17:22

oke bedankt :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:08

Dus als ik het goed begrijp wil je een paard lenen. Tja er zijn aardig wat mensen met financiele problemen die liever niet hun dier willen verkopen. Misschien als jij het stalgeld betaald dat je hier mensen enthousiast voor krijgt. Ik zou die info, dus of jij het stalgeld wilt betalen, toevoegen aan je advertentie op de bokt markt. Houdt er wel rekening mee dat het dan gaat om rond de 250 tot 300 euro per maand.

beauanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 19:10

oke dan even voor de duidelijkheid:ik wil een groot deel van de stalkosten betalen,hoefsmid ook

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:34

Het is niet toegestaan om te adverteren op het forum dus dit topic gaat op slot.
Je kan een advertentie plaatsen op de BoktMarkt in de categorie Bijrijders/verzorgers.