Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Ze vind hem zelf ook lief. Maar moet je er ook even bijvertellen dat ze weigerde om te komen kijken omdat ze zo graag van der eigen paard af wou
. Kijk mensen een verhaal heeft altijd twee kanten, ik heb echt alles verteld wat er te vertellen viel en zo vond het allemaal wel best. Heb er meerdere malen op aangedrongen dat ze kwam kijken omdat karnat....zo heet het paard toevallig ook een eigenzinnig beesie was en mensen uitkiest die hij mag. heb ook duidelijk vermeld dat hij in het verleden mishandeld was en dat die dominant op stal was. Het gaf allemaal niet .........ze wou dresuur doen...........en ze had zat ervaring. Mij was ook nooit verteld dat ze in paarden handelde..dus als we het over belazeren hebben
...en zeg me niet dat het niet zo is want kan me een rits berichten over handel te voorschijn toveren waar je ziek van word. En wil ik je er ook nog wel aan herinderen dat het handelen niet toegestaan is op dit forum
.