ik heb lijstje opgemaakt
*dus ik heb geld voor dierenarts opzij gezet (noodgevallen) op rekening
*de hoefsmid komt alleen kappen dan voorlopig (ik ga toch nooit wandelen) mss heel soms.
*de verzekering zit ook opzij
*en we hebben ook een wei gevonden met een ruime stal die ik per maand een hele goede prijs heeft (30 euro)
*mijn kaart bij de ruitershop is bijna vol en dan krijg ik 10% daar ga ik mij een staldeken met kopen (twijfel of dat ik geen waterdicht zou kopen deken)(omdat hij op de wei staat)
*mijn moedertje zal wel een zweetdeken maken(ze is heel handig met naald en draad)
*zadel moet ik wel nog voor sparen, ik neem een wintec mss tweedehands die zijn toch verstelbaar*mijn kaart bij de shop vul ik aan door getten te kopen, en al een ontworming. en als aanvulling voor mijn kaart op te gebruiken, een goed gevulde poetskist of zo (halstertouw)
*zadeldekje heb ik al
*hoofdstel heb ik ook al
*halster krijg ik erbij
ok vergeet ik nou iets of niet?
of weeter iemand tips???
ze zijn welkom

, wormenspuit, entingen... uhm... weet 't ff zo snel niet
Niet dat je een paard van 1.60 hebt staan maar een dekje en hoofdstel hebt voor een shetlander.

Ik heb dat dus zelf meegemaakt... Mijn 1e stal waar ik een paard verzorgde voor ik mijn paardje kocht was vrij goedkoop maar niet geschikt voor mij en mijn paard. Nu sta ik op een stalling die 100 Euro per maand duurder is.
Mijn paard heeft dus eergisteren in 1 seconde tijd zijn mooie hoofdstel kapot getrokken aan zijn staldeur
Verder gebeuren er altijd dingen op het moment dat het financieel even niet uitkomt.