Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:200 grams is niet genoeg hoor.
Het ligt er een beetje aan per paard, maar minimaal 300 grams is wel nodig en meer.
Maar scheren.is altijd een optie
Citaat:Ik zie vaak mensen die ook de benen van hun paard scheren als ze hun paard helemaal doen. doen jullie dat ook? ik vind dat ergens zo zielig! ze maken een lekker laagje aan, die halen wij weg, geven een dekentje terug maar neit op de benen. of ben ik de enigste die dat zielig vind? ik moet bij het paard even kijken, het is een fries, even zien als ik ga scheren wat dan het mooiste/praktische is.
reina schreef:Helaas ts ik heb geen advies maar wel dezelfde vraag. Tot nu toe heb ik mn paard nooit geschoren en ik reed ook in de winter geen wedstrijden. Deze 'winter' heeft hij het wel heel warm onder z'n pak haar. Wat zijn de voordelen van een deel scheren vs helemaal? In beide gevallen zal hij een deken op moeten lijkt me? En met gedeeltelijk scheren hebben ze het nog steeds warm of zie ik dat verkeerd?
Ik volg dit topic even...
hunter87 schreef:ik heb gezocht naar een soort schematje ofzo op internet waar je misschien kan zien hoeveel grams bij welke kou word aangeraden, maar niet gevonden. weet iemand dat zo...? vind zo lastig... of doen jullie het op de gok...?