Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Ik weet niet waar het paard hooi krijgt? Zit de drinkbak vooraan waar ook het hooi ligt zal het geen zin hebben maar als bv de drinkbak achter hangt en je hooi aan de voorkant geeft zou je hooi een achterin de stal kunnen leggen misschien dat hij dan daar niet meer mest.
hutch84 schreef:en dan poept hij net zo makkelijk in een ton en moet je veel meer water weg gooien,
tja ik vind het geen probleem om paarden poep uit de waterbak de halen handschoenen aan en hup en uit water er bij dat er ook uit halen en klaar omet je dat dagelijks doen zou ik er ook een sik van krijgen
enige wat je kan proberen is hooi dicht bij de waterbak te geven , maar als je paard slaapt met zijn kont naar de waterbak weet ik niet of dat gaat helpen
Miracle_ schreef:hutch84 schreef:en dan poept hij net zo makkelijk in een ton en moet je veel meer water weg gooien,
tja ik vind het geen probleem om paarden poep uit de waterbak de halen handschoenen aan en hup en uit water er bij dat er ook uit halen en klaar omet je dat dagelijks doen zou ik er ook een sik van krijgen
enige wat je kan proberen is hooi dicht bij de waterbak te geven , maar als je paard slaapt met zijn kont naar de waterbak weet ik niet of dat gaat helpen
Bij dit paard was het wel opgelost. Dus wie niet waagt wie niet wint.
Feria schreef:Mijn merrie heeft dat ook een tijd gedaan. Aangezien ik op een pensionstal stond en de eigenares de drinkbak niet wou vervangen heb ik de mest een dag laten liggen (toen wel niet gereden) nadien heb ik de mestballen verwijderd, maar de drinkbak niet uitgekuist zodat ze verplicht was der neus in een vuile drinkbak te steken.
Ze heeft het echt nooit meer gedaan daarna. Het was wel zielig, maar wel de enige oplossing.