haaihaai, ik weet niet of ik het hier goed neerzet (zoniet laat maar weten) maar goed ik heb een vraag ik mag van de gemeente ijndelijk stallen neerzetten(ivb met vergunning) maar nu is het prbleem ik gaan geen site vinden waar het een beetje duidelijk staat wat de prijzen en die dingen zijn dus hier de vraag heeft iemand een goede site waar je stalen (buitenboxen) kan kopen nederland, belgie, duitsland zodat ze besteld kunnen worden? ik hoor het graag van jullie! x
O er zijn er zoveel!! Google maar eens. Er zit hier ook iemand op bokt die hele mooie stallen verkoopt, bedaf stallenbouw volgens mij. Voor buitenstallen moet je volgens mij rekenen op zon 2000 euro per stal, daar komt natuurlijk nog bestrating, verlichting etc bij. Wij vonden dat wat te gek en wilden ook iets grotere stallen dus hebben een tweedehandsje gevonden op mp en die verbouwen we volgens onze eigen wensen. Wel een boel werk (afbreken en opbouwen) maar een heeel stuk goedkoper. Succes met je stallen!
Mijn buitenstal komt bij Schäffer tuinhuizen vandaan. Die maken alles naar wens voor een schappelijke prijs. Hoe lang is tijdelijk trouwens? Anders zou je mss naar die tenten kunnen kijken die ze op meerdaagse concoursen ook weleens gebruiken?
Bij staatsbosbeheer verkopen ze ook mooie kapschuren voor een hele leuke prijs. Ben zelf ook een beetje aan het oriënteren voor een buitenstal/schuur maar t is zo duur. We zitten nu te denken om zelf wat te gaan bouwen (hebben hele handige buren die het leuk vinden om te helpen)