(De Divoza site ligt eruit om bijna 5 uur 's nachts, waarom?? Vandaar deze beetje rare foto's, op de Divoza site staan ze duidelijker)
Nou is het zo dat de vestevigde hak van de binnenkant helemaal aan diggelen ligt. Lekker handig... Het loopt en rijdt niet echt lekker meer omdat er constant "scherfjes" in je hak prikken (ja, ook door twee paar sokken heen
). Gelukkig zijn kunststoflaarzen meerdere malen goedkoper dan lederen en wil ik graag een nieuw paar. Aangezien er via de site van Divoza maar twee fatsoenlijke laarzen te zien zijn (wat ik kan vinden dan), zit ik nu te kijken of ik dezelfde weer zou nemen of bijvoorbeeld het andere model, deze:

Heeft iemand ervaringen met deze laarzen en wat denken jullie ervan?
P.S. De redenen dat ik geen leren laarzen wil zijn: ik wil ongestoord door modderplassen heen kunnen banjeren en elke dag (als er modder aanzit althans) sop ik ze even snel af met een borstel en zeep, onder de kraan en klaar. Gemakshalve dus. (Daarbij zijn en blijven lederen laarzen altijd veel mooier om te zien, maar ach...)
Ik twijfel zelfs of de onderste niet iets langer is.
want ik heb nog maat 39 liggen met stalen neus en goed in staat maar iuk vind het nit echt lekker zitten met larzen...Maar die bovendste had de vriendin van mn zus ook en die zaten wel lkkr!! dus ben benieuwd wat daar de prijs van is