Helaas was er de planning voor een uitloop maar bleek dit niet te mogen... Deze is er dus ook niet de ruimte zelf heb ik eigenlijk geen idee, denk dat het 10*5 is? De haflinger heeft de staleigenaar eerst een keer losgegooid met de 2 pubers, mijn paard ging zelfs met hem kroelen (doet hij eigenlijk nooit) dus ging ze ervan uit dat het prima ging en heeft hem erbij gezet. Helaas ging het niet en is hij er na een ochtend uitgehaald, 's avonds er weer bij gegaan maar toen hebben de 2 pubers hem in een hoek gedreven en bleven hem met zijn tweeën constant slaan... Hierna is het volgens mij nog een keer geprobeerd, maar helaas ook zonder succes beestje mocht niks in de stal. Aangezien hij al 18 was vond de eigenaar van de haf het niet nodig om hem zo te laten slaan en heeft besloten hem toch in een eigen stal gezet.
De andere ruin is er zo gelijk bijgezet, maar bij deze mochten de 2 helemaal niks, na een lange middag voor mij al besloten dat dit ook absoluut geen optie was. Een paard wat zomaar zonder reden aanvliegt is geen goede...
Het hooi word inderdaad verdeeld over meerdere plekken van de stal! Volgens de staleigenaar moeten ze het gewoon uitvechten maar daar vind ik persoonlijk de stal toch echt te klein voor!