oke er zullen wel meer topics hierover zijn en ik heb ook gezocht alleen kan ik geen foto's erbij vinden. Ik ben dus op zoek naar een zadelkast, dit mag van een 2 deurs kledingkast zijn of wat dan ook als het maar als zadelkast dient.
Nu ben ik zelf dus totaal inspiratieloos en vroeg mij dus af hoe andere dat hebben gedaan.
Staan er op marktplaats geen kasten? En anders zou je evt een oude kledingkast kunnen gebruiken'
Sabbientje
Geplaatst: 11-10-12 14:01
Bokt markt en Marktplaats bekijken. Eerst op zadelkast, daarna op marktplaats verder naar de kledingkasten of archiefkasten?
ladypaard
Geplaatst: 11-10-12 14:02
Was gister bij de kringloop om kasten te kijken Hier stonden al sowieso 2 hele geschikte voor gewone zadels en ook 2 voor westernzadel (dan hebben we het over gemiddeld 40,-)
Mijn pa verkoopt kantoormeubelen en kan ook aan zadelkasten komen. Dus ik heb er een van hem gekregen Helaas heb ik teveel troep wat er niet in past (westernzadel, paar mentuigen, dus ik moet nog een keer een mooi ophangsysteem maken.
hoe diep moet een kast eigenlijk zijn zodat er een zadel in past want heb hiervoor een kast gehad en dat was een soort van archiefkast en daar paste hij ook in.
BBolluijt
Geplaatst: 11-10-12 21:50
Een goedkope zadelkast voor gewone zadels is normaal 60 cm diep en 60 cm breed, hoogte vanaf 100 cm. Voor westernzadels wordt 75 cm diep en 75 cm breed, hoogte vanaf 100 cm aangehouden.